
In urma declansarii epidemiei provocate de virusul COVID-19, tinem sa va precizam ca Echipa Cazarepelitoral.ro este non stop in sprijinul turistilor agentiei noastre. Ii asiguram pe cei care si-au manifestat ingrijorarea, ca vacantele lor deja achitate (partial sau integral) sunt in siguranta, Siguranta care dealtfel este prioritatea noastra esentiala.
Este evident ca este un moment foarte dificil pentru noi toti, dar este clar ca doar impreuna il putem depasi, gasim cele mai bune solutii adaptate la momentul actual.
Intrebari frecvente:
Ce se intampla daca se va institui carantina si se va mentine in perioada de desfasurare a sejurului?
In cazul cel mai putin probabil in care situatia actuala se va agrava si se va impune instituirea carantinei in perioada de desfasurare a sejurului, in destinatia de desfasurare a acestuia sau in localitatea de domiciliu, TOTI turistii vor putea reprogama sejurul intr-o alta perioada, sau, daca acest lucru nu este posibil, vor putea cere restituirea sumelor achitate pana in acel moment. In oricare dintre situatii, banii nu se vor pierde.
Ce se intampla daca nu achit diferentele de plata la termenul scadent?
Intelegem ca manifestati reticienta in a achita diferentele pentru vacanta dumneavoastra si respectam decizia pe care o luati, insa ne vedem nevoiti sa va comunicam ca intr-o astfel de situatie se vor aplica clauzele penalizatoare din contract, iar acestea pot fi intre 50% si 100% din sumele deja achitate.
Toate rezervarile dumneavoastra sunt garantate la hoteluri prin avansuri pe care le achitam cu foarte mult timp inainte, si tocmai de aceea este practic imposibil sa anulam rezervarile fara aplicarea de penalitati. Totodata, pentru fiecare rezervare exista o serie de procese generatoare de costuri ( efectuarea rezervarii de catre operator, apeluri telefonice, emitere documente, post procesare – plati, facturare, evidenta contabila, etc ), care sunt deduse din sumele achitate de catre dumneavoastra in avans.
Tocmai de aceea, este imposibil sa anulam in acest moment rezervarile, fara aplicarea penalitatilor.
Ce se intampla daca anulez acum rezervarea?
Daca decideti sa anulati rezervarea in acest moment, se aplica clauzele privind anularile din Contractul cu turistul pe care l-ati primit odata cu factura proforma. In unele situatii penalizarile pot ajunge pana la 100% din sumele achitate.
Nu ne dorim sa ne aflam in aceasta situatie si tocmai de aceea va recomandam sa amanati aceasta decizie pana la momentul in care situatia va fi mai clara.
Ce se intampla daca solicit acum reprogramarea sejurului?
Daca decideti acum sa solicitati reprogamarea, se vor aplica prevederile contractuale pentru aceasta situatie, care presupun sau nu costuri suplimentare pentru dumneavoastra. Tocmai de aceea va recomandam sa mentineti rezervarea initiala, deoarece in cazul descris la punctul 1, veti putea reprograma fara penalizare, indiferent de tipul ofertei cu care ati achizitionat pachetul.
Ce se intampla daca am achitat deja sejurul cu tichete de vacanta?
In ciuda imprejurarilor actuale si daca ele se vor prelungi si vor ingradi buna desfasurare a lucrurilor, daca sejurul s-a achitat deja cu tichete de vacanta si expediate deja catre agentie, Cazarepelitoral.ro le-a trimis deja spre decontare, drept urmare aceste tichete nu se mai pot returna, dar in cuantumul tichetelor se poate reprograma sejurul. Asadar tichetele nu se vor pierde.
Oferta Inscrieri Timpurii 2020:
Oferta lansata de Cazarepelitoral.ro include:
- Avans 30% la rezervarea sejurului intr-o statiune de pe litoralul romanesc.
- Restul sumei de plata va fi achitat pana la data de expirare a ofertei.
- Daca se va intampla scenariul cel mai grav, cel in care epidemia de coronavirus nu va fi stopata in lunile urmatoare si va afecta zona litoralului si sezonul estival, turistii vor putea anula rezervarile. in aceasta situatie, daca turistii care au achizitionat deja un pachet la mare vor dori sa-l anuleze, vor putea reprogama oricand vacanta sau vor putea solicita restituirea banilor conform prevederilor contractuale.
Oferta standard 2020:
Oferta lansata de Cazarepelitoral.ro include:
- Avans 30% la rezervarea sejurului intr-o statiune de pe litoralul romanesc
- Restul sumei de plata va fi achitat in doua modalitati:
* ori la sosirea turistului la unitatea de cazare in prima zi de cazare, in cele mai multe cazuri.
* pana la 21 de zile inainte de inceperea sejurului.
- Daca se va intampla scenariul cel mai grav, cel in care in care epidemia de coronavirus nu va fi stopata in lunile urmatoare si va afecta zona litoralului si sezonul estival, turistii vor putea anula rezervarile. in aceasta situatie, daca turistii care au achizitionat deja un pachet la mare vor dori sa-l anuleze, vor putea reprogama oricand vacanta sau vor putea solicita restituirea banilor conform prevederilor contractuale .